Followers Dia

Jan 19, 2011

Istimewanya Fadzil

Dia Fadzil Masri


Nampak tajuk pon dah awal2 cop aku ne perasan, haha.. Ok, Lau nak cerita sal aku ne rasanya perlu 3 buah blog kot, haha. Baiklar, aku ne insan biasa cam korg cuma aku ne special sikit lar dari korg, ceeehh.. kalau nak tau keistimewaan si Fadzil ne tengok lah ne, 


Bukan ape, boring tengok biodata org, kita buat kelainan sikit dgn menunjukkan apa yg special sgt kt dia ne sampai nak tunjukkan profile diri. Lepas baca anda pun akan rasa special dan bertuah dilahirkan seperti seadanya ;


Nama : Md. Fadzil Masri (berapa org yg ada nama camni?, lau ada kesamaan nama pun gerenti ada beza punya cam beza muka, bangsa, tempat tinggal etc.)

Nama Ayah & Ibu : Masri Abd.Latif & Dg. Aminah Hj Daud  (kita semua tau apa specialnya dilahirkan oleh dua insan yg special ne, luv u both!)

Nama Blog : Fadzil Punya Blog ( aku sorg ja ada blog nama ne, dijamin haha)

Tarikh Lahir : 6. Mac.1991 (berapa org je yg lahir hari 6 bulan Mac dan thun 1991 ne? korg pun lahir bulan dan tahun lain, lau ada sama pun, jam lahir tak ramai yg sama kan)

Umur : 20 Tahun (syukur aku masih hidup dan rasa special hidup sampai umur ne, yg len ada yg x sampai nak menjengah dunia pun dah meninggal)

Status : Bujang (special lar sbb blom kawen, nti kawen dah pudar sikit special tu coz org dah ada yg punya)

Tempat Tinggal : Kg.Lubok, Beaufort, Sabah, Malaysia (special coz tinggal kat Msia umumnya, kita hari2 mkn 3x sehari n kdg2 lebih, tempat len nak makan sesuap pon susah)

Tempat Study : Institut Pendidikan Guru Kampus Gaya (dlm 90ribu lebih yg apply nak masuk, aku slh sorg yg tplih, syukur sgt)


Rasanya itu ja lar yg dapat dikongsikan, nti aku update lgi kot2 lar aku dah pindah, bertambah umur, dah kahwin tp tak mungkin berubah nama dan tarikh lahirku :D.


Lepas baca jangan lupa FOLLOW dan KOMEN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...