Followers Dia

Feb 6, 2011

Selepas CNY 2011


Ok buka kalendar.... hari ne Ahad... aik? kenapa tak terasa bahawasenya aku dah cuti seminggu ne?... dan yg aku paling musykil dan hairan ne kenapa aku langsung x buat tugasan2 atau assignment2 yg byk giler? ... sebenarnya aku berpegang kpd prinsip walaupun belum dipatenkan lagi iaitu "buat kerja hanya pada waktu kerja" so hari yg cuti alamat buku2 dan pen2 aku pon tumpang sekaki lar aku cuti...

Tidur lewat time cuti CNY pon mmg x ada terfikir ttg tugasan kerana mmg aku dah mindset awal2 aku x nak buat apa2 tugasan IP time cuti... kalau korg nak ada fikiran/jiwa/hati/otak/kepala yg senang lenang time cuti ikutlar prinsip aku ne.... tp ingat korg kena tahan satu perkara iaitu boleh menangani stress ketika seminggu/besok nak hantar kerja.. KERANA faham2 lar...hehe

So besok dah mula kuliah, hantar tugasan start minggu depan so ada masa lagi lar nak FB n update Blog ne.. wakaka.... apa2 pon tugasan2 ne kena lar hantar on date walhal bertungkus lumus hingga x tidur pagi nak buat benda2 ne...(teringat akan buat kerja on time dan terurus masa mula2 masuk IP Gaya)...  

Lepas baca jangan lupa FOLLOW dan KOMEN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...