Followers Dia

Mar 6, 2011

My Birthday Hari Ini!


Happy Birthday To Me! Happy Birthday To Me! Happy Birthday To Me.....!!! Happy Birthday To Me! .... yeaaahhhhh sekarang secara rasminya sya kini berumur 20 tahun.... Oh my god! sya smakin tua sdh...nak balik 1 yg kat depan tu.... first Alhamdulillah dan syukur kpd Allah kerana dgn keizinannya sya still boleh celebrate bday yg ke 20 tahun ini dan thanks to my family n friends bcoz sentiasa support sya n sentiasa ada di saat anda smua sya perlukan... sedey ne...ceeehhhh!! hehe...


Muka setelah berumur 20 tahun!

Azam setelah msuk geng 20-an ne...dah tentu lar nak ***********************... opppsss mana bley cakap.... biarlar jadi rahsia sya tu...hahaha.... tq kpd smua yg bgi wish tak kira lar di Facebook ka atau sms mahupun call me...tq mama sbb sudi kol pagi2 lagi...sori still in mamai mood, so kurang dengar di situ...hehehe...

Thanks juga kepada kengkawan lelaki di Kediaman Jati...my classmate yg bagi prank semalam.... nak tau apa prank dia??? bgini ceritanya....hehe......smalam sya tdo awal dsebabkan kepenatan stelah balik dri CP jm 11... so sy tdo lar.. den tpat jam 12 roomate aku c Taufik kol suh ambil tuala dia dlm bilik dan baling ke tingkat bawah... skali sya mau baling..nah ambik ko kena siram dgn wangian Softlan ngan geng lelaki kelas aku.... hahaha... tq to ricky, andarian, taufik, jul, popo, rizal.....din(tq pantun sms ko).....

Aku rasa cam dramatik tau hari pertama aku berumur 20 tahun aku disiram air yg sejuk + wangi.. menggeletar siot aku time tu.... hahahahaha.... ok bye guys... luv u all.. smoga sya pjg umur dan murah rezeki...ahaksss... wish sendiri ne....


Lepas baca jangan lupa FOLLOW dan KOMEN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...