Followers Dia

Feb 17, 2011

Aku bertemu Photoscape

Dah lama tak update blog disebabkan oleh kerja yg berlambak giler + busy ngan mcm2 program kat IP ne.... jadi nak update balik ngan gambar ngan mmg x menahan n lantaklah korg nak kata apa2 ttg gmbar ne... dan ini bukan photoshop... tp PHOTOSCAPE....hahahha... 

Ok fine....tp yg aku hairan tu masa ne tiba2 pakai baju warna purple.... pelik2...haha... hasil editing yg x seberapa tp kira ok lar ya...haha..meninggi diri ne... ok gambar ne diambil sebelum aku pergi nak beli brg sikit... sdg tunggu kawan, dtg plak tabiat cameraholic ne....haha...ne SAWAN KAMERA namanya.. lokasi bilik hostel aku lar... haha...k ENJOY.

nti aku nak try Photoshop lak...hehe














Lepas baca jangan lupa FOLLOW dan KOMEN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...