Followers Dia

May 28, 2011

Dan Cuti Pun Bermula!


Exam dah habis, so apa lagi??? cuti bertandang lagi! yeahhhh. Ne dah hari ke 2 aku d kmpung. Mak dan ayah harap x jemu mlihat anakmu ini d sini. hahaha. Ok plan utk cuti mmg x ada lagsung coz kalau aku buat plan gerenti mmg x jadi, so biarlah apa2 program tu blaku tanpa dirancang.

Balik kampung 2 hari yg lalu. Nah ambik ko tersembul peti surat yg penuh ngan surat2 'saman' tnpa kita buat ksalahan. tp nak kena bayar gak. apa ne??? bingung or bengong? haha surat saman tu a.k.a surat jemputan kahwin lar. Apa lagi? mencekik plbgai juadah lar cuti ne. Jemputn ne kira 1 pelaburan jugaklah, mybe umo2 kita ne mna lar nak ambik tau benda2 ne. Nanti bla dah kpla sparuh botak, buncit tsembul n kulit dh x bergetah, pjg2 perumpaan aku tdi I mean bla dh kwen n tua n nak kahwinkan anak plak baru tu apa rasa nak buat majlis ne. hehe.

Sempat lagi aku buat entry ne walaupon 'isyarat' broadband ne  full sesangat! isyarat aku nak memaki broadband ne mmg full bukan bar line dia! digi plis do somthing kat kmpung aku ne. kata liputan terluas? hehe. Last, hepi holidy buat smua clasmate aku kat ipg gaya, stdents kat ipg gaya dan smua yg tngah bcuti n kebosanan duk kat rumah smbil makan nsi mhadap tv 24 jam tu. hahaha. bye guys!

Lepas baca jangan lupa FOLLOW dan KOMEN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...