Followers Dia

May 26, 2011

Promote Salma Mentor 5: Aku Permata


Hi guys! Ok sempena aku dah kurang tengok af ne. Mentor plak sasaran rancangan realiti aku coz aku rsa prgram ne lagi mantap kot. So, mcm biasa lar pserta faveret aku ialah Salma. Nama ala2 60-an tapi suara ala2 beyonce (???? haha). First time dengar dia bwa lagu bertamu di kalbu by jaclyn aku rsa dia dah mcm adik jac bwa lagu tu haha.

Kita dh maklum yg dia dh msuk final pd ahad ne 29 mei di TV3 bersama Shiha (protege Syarifah Aini) dan Iqa (protege Edry Abdul Halim). Salma plak protege kpd Erra Fazira, dengar2 dia bawa lagu Listen minggu ne nynyian asal kak angkat dia Beyonce (pandai2 ja aku) dan lagu baru ciptaan Taja Meet Uncle Hussien bertajuk 'Aku Permata'. Sesuai sgtlah tajuk lagu dgn Salma yg bley diibaratkan sbgi permata ne haha. fuuuuhh aku gtau ko mmg sora power n melody ermm leleh. Nak dengar lagu Aku Permata Klik Sini (login fb dlu). 

Buat entry ne nak promote dia bukan sbb aku ne kenegerian (ya Salma asal Sabah, jadi kenapa lar bah?) hehe. Nti awal2 aku check in kat ISA tu. Sbb bg aku dialah saja calon terbaik mnjadi juara mentor musim 5 ne walaupun markah mggu lepas x mberangsangkan sgt. So, sya sbgi wakil peminat (hak3x mengikhtiraf sendiri) menyeru kpd pnduduk Malaysia utk mengundi Salma dan menjadi juara MENTOR 5 (guna laras bahasa Ketua Kampung).

Perasan x muka Salma iras2 ramlah ram yg nyanyi lagu u lock me in ur heart... alaaahh kau kunci! cintaku! di dalam hatimu!!! haha. Dua kali tengok mcm Salma kembali hehe. So, sabah mood: "siapa bilang ko tia cantik mandak? cantik bah pla ko tu" haha. So jgn nak tengok org dri muka, dgr suara dulu lar genggg. Ok ne antara persembahan salma yg perrggghhh korg nilai sendirik hehe:




Lepas baca jangan lupa FOLLOW dan KOMEN!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...